-20% σε όλα τα προϊόντα Ενίσχυσης Ανοσοποιητικού με τον κωδικό: APSOY ⚡

BLOG

12 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023

Αμύγδαλα και Πεπτική υγεία

0 comments 0 share

Τα αμύγδαλα αποτελούν έναν από τους πιο δημοφιλής ξηρούς καρπούς στον κόσμο, και όχι άδικα!

Αν και τα αμύγδαλα έχουν υψηλή θερμιδική αξία, καθώς με περίπου 25 τεμάχια λαμβάνουμε 160 θερμίδες, είναι επίσης σημαντική πηγή:

[✔]  μονοακόρεστων λιπαρών,
[✔]  αντιοξειδωτικών
[✔]  βιταμίνης Ε
[✔]  μαγνησίου
[✔]  ασβεστίου
[✔]  σιδήρου
[✔]  καλίου
[✔]  φωσφόρου
[✔]  φυτικών ινών
[✔]  πρωτεΐνης
 
Μια νέα επιστημονική μελέτη μας δίνει ακόμα έναν λόγο να τα εντάξουμε στην διατροφή μας, αφού μία χούφτα αμύγδαλα, βοηθάει σημαντικά στην αύξηση του βουτυρικού οξέος που προάγει την υγεία του εντέρου.


 

Τι είναι το βουτυρικό οξύ και ποια τα οφέλη του;


Το βουτυρικό οξύ είναι ένα λιπαρό οξύ που δημιουργείται όταν τα καλά βακτήρια
στο έντερο, διαλύουν τις διαιτητικές ίνες. Ορισμένες έρευνες έδειξαν ότι η λήψη
βουτυρικού οξέος θα μπορούσε ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί ως θεραπεία για το
σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου (IBS) και τη νόσο του Crohn. Επιπλέον μία πολύ
ελπιδοφόρα έρευνα εξετάζει την ικανότητα βουτυρικού οξέος να προλαμβάνει ή να
θεραπεύει καρκίνο του παχέος εντέρου. Ωστόσο, χρειάζονται περισσότερες μελέτες
σε ανθρώπους για να το διερευνήσουμε.
 

Πεπτική Υγεία


Τα αμύγδαλα έχουν πρoβιοτικά, τα οποία είναι τα μη εύπεπτα μέρη των τροφίμων και
διεγείρουν την ανάπτυξη των «καλών» βακτηρίων. Σε μια μελέτη βρέθηκε ότι τα
αλεσμένα αμύγδαλα αυξάνουν σημαντικά τα επίπεδα ορισμένων ωφέλιμων
βακτηρίων του εντέρου. Καθώς το μικροβίωμα του εντέρου παίζει πολλούς
σημαντικούς ρόλους στον ανθρώπινο οργανισμό, όπως στην πέψη, στην ανοσία, στο
δέρμα, στον ύπνο και στη διάθεση, είναι ζωτικής σημασίας να τροφοδοτούμε τα
βακτήρια του εντέρου με τη σωστή τροφή για να διασφαλίσουμε ότι αυξάνονται.
Τέλος, η κατανάλωση αμυγδάλων θα μπορούσε επίσης να ωφελήσει όσους πάσχουν
από δυσκοιλιότητα και από κοιλιακά άλγη.


 

Άλλες ευεργετικές ιδιότητες των αμυγδάλων


Ο θετικός ρόλος στη διαχείριση του βάρους και η προστασία έναντι στον διαβήτη,
την παχυσαρκία, το μεταβολικό σύνδρομο και τις καρδιαγγειακές παθήσεις είναι
μόνο κάποιες από τις πολλές ευεργετικές ιδιότητες των αμυγδάλων. Επιπλέον
ενισχύουν την εγκεφαλική λειτουργία, δυναμώνουν τα κόκκαλα, διατηρούν λαμπερή
την επιδερμίδα, βοηθούν στην υγεία των μαλλιών και ενισχύουν την άμυνα του
οργανισμού απέναντι σε ιώσεις.

Τι καλύτερο να ξεγελάσετε την πείνα σας με μερικά αμύγδαλα λοιπόν;

Σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!