BLOG

18 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2021

Οι τροφές που θα σας βοηθήσουν να ζήσετε περισσότερο

0 comments 0 share
Θέλετε να ζήσετε πολλά χρόνια; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που συμβάλουν στη μακροζωία, συμπεριλαμβανομένου της διατροφής που έχετε υιοθετήσει. 
 
Φυσικά οι τροφές δεν έχουν μαγικές ιδιότητες, όμως έχουν την ικανότητα να καταπολεμούν τις ασθένειες και να βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς σας.
Ας δούμε ποιες τροφές  μπορούν να σας βοηθήσουν να ζήσετε πολλά χρόνια.

Σολομός (και άλλα ψάρια)
 
Τα λιπαρά ψάρια, όπως είναι ο σολομός, μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε την καρδιακή ανεπάρκεια, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόωρο θάνατο. Αυτό συμβαίνει επειδή ο σολομός είναι ένα ψάρι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι είναι προστατεύουν την καρδιά.

Ξηροί καρποί
Το αγαπημένο σνακ δεν είναι μόνο νόστιμο αλλά και εξαιρετικά θρεπτικό. Δύο μελέτες από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ διαπίστωσαν ότι όσο πιο συχνά καταναλώνει κάποιος ξηρούς καρπούς τόσο λιγότερο κινδυνεύει από πρόωρο θάνατο.
Προσέξτε μόνο μην το παρακάνετε, καθώς οι ξηροί καρποί έχουν αρκετές θερμίδες. Μια χούφτα ξηροί καρποί την ημέρα είναι η ιδανική ποσότητα

  Έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και βοηθούν στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.
Συμβάλλουν στη σύνθεση του κολλαγόνου και των ορμονών, αλλά και στην απορρόφηση του σιδήρου στον οργανισμό μας. Παίζουν ρόλο στην παρεμπόδιση των καρδιακών παθήσεων, της οστεοπόρωσης και διαφόρων μορφών καρκίνου. 
Τα βατόμουρα περιέχουν επίσης την απαραίτητη βιταμίνη Β9, που βοηθά στο σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων.
Η βιταμίνη αυτή είναι απαραίτητη για την αντιμετώπιση της αναιμίας και τη σύνθεση του DNA, ενώ μειώνει τις πιθανότητες για αρτηριοσκλήρυνση. Επιπλέον, προστατεύει την καρδιά και συμβάλλει στην καλή υγεία της επιδερμίδας μας.



Πράσινο τσάι
Πολλές μελέτες  έχουν συνδέσει το πράσινο τσάι με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, καρκίνου, διαβήτη τύπου 2, Αλτσχάιμερ και παχυσαρκίας. Αλλά και να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο. Σε μια μελέτη με ηλικιωμένους Ιάπωνες, εκείνοι που έπιναν πράσινο τσάι - εφτά ή περισσότερα φλιτζάνια την ημέρα - είχαν 76% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν κατά τη διάρκεια της εξαετούς περιόδου της μελέτης.
Μια άλλη μελέτη διαπίστωσε ότι ανάμεσα σε περισσότερους από 40.000 Ιάπωνες ενήλικες, οι γυναίκες που έπιναν τουλάχιστον πέντε φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα είχαν 23% χαμηλότερο κίνδυνο  θανάτου από οποιαδήποτε αιτία.

Δαμάσκηνα

Τα δαμάσκηνα είναι μια πλούσια πηγή ισχυρών αντιοξειδωτικών, τις ανθοκυανίνες, οι οποίες προστατεύουν τα κύτταρα σας από διάφορες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου. Ενσωματώστε τα δαμάσκηνα στη καθημερινή σας διατροφή, για να κερδίσετε μακροζωία.

Φασόλια

Εάν τρώτε περίπου ένα φλιτζάνι φασόλια την ημέρα, θα κερδίσετε επιπλέον τέσσερα χρόνια προσδόκιμου ζωής.

Μελέτες ανακάλυψαν ότι οι άνθρωποι με τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής καταναλώνουν καθημερινά ένα φλιτζάνι φασόλια, σε αντίθεση με το 1/2 φλιτζάνι που συνιστάται από τις Διατροφικές Οδηγίες των ΗΠΑ. 


Σχόλια


Αφήστε το σχόλιό σας

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!